Powered By Blogger

Ahad, 6 November 2011

azamku sempena cuti sekolah

Baiklah pada entri kali ini saya akan memberitahu anda semua tentang azam saya sempena cuti sekolah.Yang pertama ialah dapat mengkhatamkan quran dan terus naik pangkat boleh hafal quran(walaupun cuti sekolah tapi tahfiz sambilan dan penuh x cuti)Yang kedua ialah proposal komik diluluskan (amin) aku dan beberapa orang kawan akan melawat ke ofis komik-m utk menghantar proposal pada hari sabtu yang berhampiran.Yang ketiga ialah dapat mengurangkan 10 kg (mak dan nenek dah marah pasal ni)yang terakhir ialah dapat menang lawan game fifa dengan sepupu aku(dia x bagi can pun,aku pernah sekali je gol lawan dia tu pun masa dia ngantuk)Harap semua azam yg disenaraikan dimakbulkan,amin.Jumpa lagi pada entri akan datang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan