Powered By Blogger

Jumaat, 21 Oktober 2011

beberapa perkara

Dah lama gak tak update blog.Pada entri kali ini saya akan ceritakan beberapa  yang berlaku.Yang pertama,pada hari isnin,saya telah dipilih untu mewakili kelas untuk menyertai pertandingan teka silang kata.Pertandinagn itu diadakan di perpustakaan.Ianya hanya disertai oleh 32 buah kelas.Setiap kelas seorang wakil.Hanya 6 orang lelaki sahaja yg menyetai pertandingan itu dan selebihnya perempuan.Perkara yg kedua ialah pada malam semalam hujan xlah lebat sangat tapi petir sangat banyak.Saya sedang menggunakan komputer pada waktu itu,kemudian saya terdengar bunyi petir yang sangat kuat kemudian lampu rumah saya tetiba terpadam.Selang 10 minit lampu dan kipas dah ok begitu juga dengan alat letrik yg lain kecuali kom ni pun update blog kat cc. mENYESALNYA X DENGAR CAKAP ADIK JANGAN BUKAK KOM MASA HUJAN.Itu sahaja untuk entri kali ini sekian trimas

1 ulasan:

  1. Pengajarannya: Kita mestilah mendengar nasihat untuk kebaikan diri dan orang lain.. kih..kih..kih..

    BalasPadam